Mesec oktober že tradicionalno posvečamo praznovanju Mednarodnega meseca šolskih knjižnic. S številnimi dejavnostmi smo se tudi na naši šoli letos posvetili pomenu šolske knjižnice in kaj le-ta pomeni šolski skupnosti. Rdeča nit letošnjega projekta je bila še kako aktualna – Iskanje poti do zdravja in boljšega počutja! Nanaša se na izzive, ki nam jih prinaša nova realnost, tj. sobivanje s svetovno pandemijo koronavirusne bolezni.
Že septembra je šolska knjižničarka prvič obiskala prvošolčke, spregovorila je o namenu in pomenu šolske knjižnice, branja in pripovedovanja. Učenci so dobili članske izkaznice in darilno knjigo.
Dogodke smo lepo povezali z akcijo Beremo skupaj – za znanje in za zabavo, tako smo povabili učence 9. razredov, da so med urami OPB na prostem brali zgodbe mlajšim učencem in se o njih pogovarjali. Mlajši učenci so bili navdušeni, da so lahko poslušali starejše.
3. razredi so pesnili na temo šolske knjižnice, 4. pa so pisali o knjigi, ki bi jo priporočili sošolcem, prijateljem, pa tudi drugim mladim po vsem svetu: največ jih je bilo navdušenih nad zbirko knjig o Harryju Potterju (J. K. Rowling), pa tudi nad zbirko Pet prijateljev (E. Blyton). Več jih je omenilo tudi zbirko o Anici (D. Muck), mali čarovnici Lili (Knister) in o Groznem Gašperju (F. Simon).
Na spletni strani knjižnice smo objavili sezname knjig, ki smo jih na novo dodali naši zbirki, jih postavili na posebno polico v knjižnici ter priporočili v branje tiste, ki bralcem pomagajo k boljšemu počutju in zdravju.
Z učenci 2. razredov smo izdelovali knjižne kazalke, ki si jih bomo izmenjali z učenci druge slovenske šole.
Z učenci NIS IN PP pa smo šolske ure obogatili s poslušanjem pravljic in pripovedk, z ustvarjanjem na temo prebrane zgodbe in pogovorom o njej.
Šolska knjižnica je izobraževalno, informativno in kulturno središče šole, zato je pomembno, da nase opozarja tekom celega leta. Želimo pa si, da bi ta lahko čim prej odprla vrata vsem svojim uporabnikom in da bi se ti vanjo radi vračali.